vineri, 11 februarie 2011

M-AM INTORS IN BLOGOSFERA!

Servus tuturor!


Sunt putin emotionata. Este prima incercare, dupa ani buni de zile, de a ma descurca in hatisul asta rece si complicat al blogurilor. Ideea este, insa, ca am facut primii pasi spre "reabilitare" si iata ca sunt din nou printre colegii mei bloggeri.
Sunt foarte curioasa cum se vor raporta la mine parintii care au copii cu tulburari din sfera autismului. Sunt convinsa ca aici, in Buzau, lumea este putin mai traditionalista, ca isi culege informatiile mai mult din presa audio-vizuala si, mai ales, din relatarile cunoscutilor. Totusi, cred ca merita sa incerc si aceasta varianta de comunicare. Blogul meu este cam bebelus, dar va promit tuturor ca va creste intr-un an cat altele in zece :).

Un comentariu:

  1. Bravo! E primul blog concentrat pe autism din Buzau, din cate stiu. Sper sa va tineti de promisiunea cu dezvoltarea blogului. Sunt interesata de terapia ABA, am mai multe prietene cu copii autisti care cauta un terapeut bun. Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere

Comment